مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-28اقتصادي

توزیع 42 هزار تن انواع کودهای کشاورزی در  همدان


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 42 هزار تن انواع کودهای کشاورزی در استان تأمین، تدارک و توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهروز الیاسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 42 هزار تن انواع کودهای کشاورزی در استان تأمین، تدارک و توزیع شده است اظهار کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 4 هزار تن معادل 11 درصد افزایش داشته است.

  وی با اشاره به اینکه از این میزان 38 هزار تن ازته، 2200 تن فسفاته و 1800 تن پتاسه بوده است افزود: با توجه به اجرای برنامه 6 هزار هکتاری کشت کلزا در استان طبق سهمیه کودی این برنامه، به طور ویژه 1800 تن ازته و 1200 تن فسفاته و پتاسه در اختیار کلزاکاران قرار گرفته است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان یادآور شد: با استفاده از ذخیره راهبردی 12 هزار تنی انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه در انبارهای شرکت و همچنین حمل مستقیم روزانه مقدار 800 تن از مبادی حمل و پتروشیمی های کشور به مقصد استان، کود مورد نیاز کشت های پاییزه به موقع تأمین و طبق برش ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی از طریق سامانه های پایش و پهنه بندی و صدور حواله الکترونیکی بین کشاورزان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 42 هزار تن انواع کودهای کشاورزی در  همدان

توزیع 42 هزار تن انواع کودهای کشاورزی در  همدان